Мапа сайту - Інклюзивно-ресурсний центр №8 Святошинського району м. Києва
- Головна
- Подати заяву до ІРЦ №8 на проходження КОР дитини
-
Новини
- З ДНЕМ ЗАХИСТУ ДІТЕЙ
- Як навчити дитину тримати ручку?
- ВИКОРИСТАННЯ БАЛАНСИРІВ ПРИ МОЗОЧКОВІЙ СТИМУЛЯЦІЇ У ДІТЕЙ.
- Пазли та їх користь для розвитку дитини
- ЩО ТАКЕ РАННЄ ВТРУЧАННЯ І НАВІЩО ВОНО ПОТРІБНО?
- Затримка психічного розвитку (ЗПР)
- Ходіння дитини на носочках
- Аутизм
- ДИСПРАКСІЯ
- Алгоритм звернення батьків до інклюзивно-ресурсного центру
- Ранній розвиток дитини: огляд найбільш відомих методик.
- КОНТАКТ ОЧИМА У ДИТИНИ З РАС
- Консультація "Не хочу у дитячий садок"
- 10 ТРУДНОЩІВ, З ЯКИМИ ЩОДНЯ СТИКАЮТЬСЯ ДІТИ ТА ПІДЛІТКИ З АУТИЗМОМ
- Пам'ятка батькам про почуття дитини.
- Затримка психічного розвитку (ЗПР)
- Діти з ООП
- ЗМР (затримка мовленнєвого розвитку)
- Розвиваємо в дітей навички управління емоціями.
- Що таке сенсорика, і чому її потрібно розвивати.
- Про нас
- Колектив ІРЦ№8
-
Мережа закладів освіти Святошинського району м. Києва
- Мережа закладів дошкільної освіти
- Мережа закладів загальної середньої освіти
- Заклади професійної (професійно-технічної) освіти
- Мережа інклюзивно-ресурсних центрів м. Києва
- Логопедичні пункти Святошинського району м. Києва.
- Мережа спеціальних загальноосвітніх шкіл-інтернатів Святошинського району м. Києва
- Спеціальні класи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
-
Довідник для батьків
-
Поради логопеда
- Домашні логопедичні заняття
- Розвинений фонематичний слух - основна умова успішного засвоєння дитиною рідної мови.
- Мовлення. Логопедія! Що це означає?
- Затримка мовленнєвого розвитку: міфи й факти
- Словник малюка
- Розвиваємо мовлення дитини: на прогулянці, на кухні, на дачі (батькам)
- Мовленнєві порушення легше попередити, а ніж подолати
- Профілактика дисграфії і дислексії
- Ринолалія
- Чи потрібно підрізати коротку під’язикову вуздечку у дитини?
- Дизартрія
- Алалія
- Заїкання
- Загальне недорозвинення мовлення
- Як маленька дитина вчить нові слова
- Поради практичного психолога
- Поради корекційного педагога
-
Поради реабілітолога
- Хто такий реабілітолог?
- Як організувати розпорядок дня дитини з порушенням опорно-рухового апарату в умовах карантину
- Порушення стопи: плоскостопість
- Комплекс ЛФК для профілактики і корекції плоскостопості у дітей дошкільного віку:
- Про важливість ранкової гімнастики в режимі дня дітей
- ФІЗИЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ДІТЕЙ ПРИ АУТИСТИЧНИХ РОЗЛАДАХ
- Як розуміти мову тіла малюка: поради батькам
-
Відео
- Арт-терапія на карантині
- Дидактична гра "Назви одним словом"
- Комплекс вправ, фітбол-гімнастика
- Рухливі ігри вдома
- Батькам дітей з ООП. Граємось, навчаємось
- Формування складової структури слів
- Формування складової структури слів у дітей із ЗНМ
- Що переплутав художник?
- Особливості зорового сприймання у дітей з ТПМ
- Особливості слухового сприймання у дітей з ТПМ
- Звуконаслідування
- Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами
- Дидактичний матеріал для логопедів та батьків ТЕМА "Свійські тварини"
- Психологічний супровід дітей з особливими потребами
- Працюємо дома. Розвиваємо дрібну моторику 2
- Працюємо дома. Розвиваємо дрібну моторику
- Поговоримо із мамою
- Гігієна зору
- Диференціація приймеників
- ПРАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ ПОДОЛАННЯ ВАД ПИСЬМА У УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ЗВУКІВ (Т) - (Д)
- Алгоритм звернення батьків до інклюзивно-ресурсного центру
-
Поради логопеда
-
Консультативний центр для фахівців
-
Сторінка логопеда
- Діагностична таблиця мовленнєвих порушень
- Логопедичні заняття в умовах карантину.
- Рекомендації щодо написання характеристики на здобувача освіти вчителем-логопедом.
- Як краще навчити читати дитину з ПОРА?
- Дизартрія – особливості різних форм, методи діагностики і лікування
- Спільні підходи у роботі вчителя-логопеда та вчителя першого класу з дітьми
- Поради вчителя-логопеда щодо роботи з гіперактивними дітьми
- Поради вчителя-логопеда щодо роботи з агресивними дітьми
- Ігри для розвитку фонематичного слуху у дітей
- Звуки [л], [л']. Порушення та корекція.
- Звуки [р], [р']. Порушення та корекція.
- Логопедична характеристика на здобувача освіти
- Свистячі звуки. Порушення та корекція.
- Шиплячі звуки. Порушення та корекція.
- Розвиток графічних навичок у дітей з ПОРА
- Сторінка практичного психолога
-
Сторінка реабілітолога
- Рекомендації вчителям щодо умов організації дистанційного навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
- Організація навчання і виховання дітей з порушенням функцій опорно-рухового апарату
- Комплекс загальнорозвиваючих вправ : фітбол-гімнастика
- Комплекс ЛФК при деформації грудної клітини
- Програми з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізкультура»
- Перша допомога та менеджмент поранених та травмованих під час військового конфлікту
- Сторінка корекційного педагога
-
Для асистента -вчителя ЗЗСО
- Хто такі діти з ООП?
- Розподіл обов'язків учителя, асистента вчителя щодо діяльності, яку вони виконують разом
- Документація асистента вчителя
- Гіперактивний розлад із дефіцитом уваги у дітей: знати щоб допомогти…
- Обов’язки асистента вчителя
- Робота асистента вчителя в умовах дистанціного навчання дітей
- Організація навчання і виховання дітей з порушеннями слухової функції
- Дислектик у класі. Що робити вчителю?
- Для асистента-вихователя ЗДО
-
Сторінка логопеда
-
Інклюзивна форма навчання
- Діти з особливими освітніми потребами
- Організація інклюзивної форми навчання в закладі дошкільної освіти
-
Організація інклюзивної форми навчання в закладі загальної середньої освіти
- Створення інклюзивного навчання у закладі середньої освіти
- Нормативно-правова база асистентів вихователів та асистентів вчителів
- Як розпочати навчання дитини в інклюзивному класі або групі?
- Алгоритм створення інклюзивного класу
- Як підтримати учнів з ООП. Адаптації середовища, стратегій, завдань і оцінювання
- Психолого-педагогічні адаптації
- Навчання дітей з ООП: адаптація та модифікація навчальних програм
- Індивідуальна програма розвитку
- Методична підтримка інклюзивного навчання
- Команда психолого-педагогічного супроводу
- Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями зору в умовах інклюзивного навчання
- Комплексна оцінка розвитку дитини
- Міжнародний ліцензійний психодіагностичний інструментарій.
- Нормативно-правова база
- Фотогалерея