A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №8 Святошинського району м. Києва

Про нас

Інклюзивно-ресурсний центр № 8 Святошинського району м. Києва

ІРЦ утворюється з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та повної загальної середньої освіти, зокрема у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.

Колектив ІРЦ № 8

  • Директор – Трухан Альона Григорівна
  • Практичні психологи – Корнелюк Тетяна Олексіївна; Єзерська Наталія Валеріївна; Онанко Алла Павлівна; Лученко Світлана Адольфівна
  • Вчителя-логопеди – Костенко Ірина Володимирівна; Сосницька Олександра Михайлівна, Медовкіна Альона Анатоліївна
  • Вчитель-дефектолог (олігофренопедагог) – Гуріна Олена Анатоліївна
  • Вчитель-дефектолог (тифлопедагог) –  Яворська Юлія Іванівна
  • Вчитель-реабілітолог – Іллюшина Ганна Михайлівна

НАШІ ЗАВДАННЯ

проводити:

  • комплексну оцінку з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблювати рекомендації щодо програми навчання, особливостей організації психолого-педагогічної допомоги відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини

надавати:

  • психолого-педагогічну допомогу дітям з ООП, які навчаються у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах (не відвідують навчальні заклади), здобувають повну загальну середню освіту у професійно-технічних навчальних закладах та не отримують відповідної допомоги;
  • консультації педагогічним працівникам дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів з питань організації інклюзивного навчання;
  • методичну допомогу педагогічним працівникам дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів, батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з ООП щодо особливостей організації надання психолого-педагогічної допомоги таким дітям;
  • консультації батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з ООП стосовно мережі дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів для здобуття повної загальної середньої освіти, наявних освітніх, медичних, соціальних ресурсів для надання допомоги таким дітям;
  • консультативно-психологічну допомогу батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з ООП у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей;

взаємодіяти:

  • з  педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів щодо виконання рекомендацій, зазначених у висновку центру, проведення оцінки розвитку дитини з ООП;
  • з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, навчальними закладами, закладами охорони здоров’я, закладами соціального захисту, службами у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо виявлення та надання своєчасної психолого-педагогічної допомоги дітям з ООП  починаючи з раннього віку в разі потреби із залученням відповідних спеціалістів

Для подання ЗАЯВИ на комплексну оцінку дитини батьки або законні представники повинні надати такі документи:

  1. Документ, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законного представника;
  2. Свідоцтво про народження дитини;
  3. Індивідуальну програму реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);
  4. Форму первинної облікової документації №112/0 «Історія розвитку дитини» (МЕДИЧНА КАРТКА ДИТИНИ), затвердженої  МОЗ, у разі потреби – довідку від психіатра.
  5. Попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки; висновок відповідних фахівців (якщо вони є).

У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває  дошкільну або загальну середню освіту, до заяви можуть додаватися:

  1. Психолого-педагогічна характеристика дитина із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;
  2. Зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень, малюнки;
  3. Документи додаткових обстежень дитини.

Діти з 16-18 років мають право надати заяву самостійно.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора