A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №8 Святошинського району м. Києва

Логопедичні заняття в умовах карантину.

Логопедичні заняття в умовах карантину.

 

Для ефективності занять удома дотримуйтесь рекомендацій.

Підготуйте дитину  до занять. Вона повинна зрозуміти, що говорити потрібно правильно і цьому потрібно вчитися. Батькам потрібно  налаштуватися на роботу з дитиною. Будьте уважні та наполегливі.      

Організуйте робочу зону. Відведіть спеціальне місце для проведення занять, де дитину нічого не буде відволікати.

До занять приступайте в хорошому настрої.

Починати заняття потрібно з 3-5 хвилин.

Тривалість заняття без перерви повинна бути не більше 15-20 хвилин.

Для кращого засвоєння матеріалу  проводьте  заняття два рази  на день.

Виконуйте артикуляційні вправи перед дзеркалом. Ці врави створені для розвитку м?язів губ, язика та інших органів мовлення.

Виконуйте веселі дихальні вправи для формування правильного мовленнєвого дихання, сили видиху («фокус»-здути ватку з носа, «кораблики»-пустити у миску кораблики з паперу та дути, щоб вони пливли, «Футбол»- здування м’ячика з вати  у ворота із конструктора).

Старайтеся не займатися з дитиною якщо вона втомлена або перезбуджена, такі заняття не дадуть результату.

Не підганяйте дитину під час виконання завдання, повторіть завдання, поясніть ще раз якщо дитині завдання незрозуміле.

Добивайтеся того, щоб дитина чітко і виразно промовляла даний звук в запропонованих словах, самостійно називаючи малюнки чи повторюючи за вами слова.

Поверніться до дитини обличчям, щоб було видно рухи ваших губ, звертаючись до неї розмовляйте  чітко, виразно, з піднесеним настроєм.

Пояснюючи щось дитині, користуйтесь  дидактичним  матеріалом. У цьому вам допоможуть картинки, підготовлені домашні логопедичні завдання, мовні ігри, презентації вчителів-логопедів, відео матеріали в мережі Інтернет.

Якщо у дитини щось не виходить, не сваріться, а допоможіть, або виконайте завдання пізніше. 

Кожній дитині  потрібен індивідуальний підхід. Якщо у дитини є улюблена іграшка обіграйте її, запросіть пограти з вами на занятті.

Якщо дитина втомилась від мовних ігор зробіть фізхвилинку чи пальчикову гімнастику, а потім продовжуйте займатись.

Не забувайте посміхатися, підтримувати  дитину, хваліть навіть за незначні успіхи.

Крім проведення конкретних занять, ви повинні багато читати дитині казок, віршів відповідно віку дитини. Це потрібно для збагачення словника, для розвитку слухового сприймання, уваги, пам’яті.

Не забувайте про те, що для дитини дуже важливе спілкування з вами  не тільки під час занять, але й кожну хвилину  спільного перебування.

Успіхів вам!

Ушинський радив зробити серйозне  навчання  цікавим. Ігри викликають  у дітей  задоволення, підвищують емоційний тонус, сприяють формуванню у них уявлень про об’єкти природи, якості, виховують позитивне ставлення. Надзвичайно важлива роль у закріпленні, систематизації та узагальненні знань. Ігри сприяють піднесенню ефективності навчання. Усі дії дитини потрібно супроводжувати похвалою.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора