A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №8 Святошинського району м. Києва

Поради вчителя-логопеда щодо роботи з гіперактивними дітьми

Поради вчителя-логопеда щодо роботи з гіперактивними дітьми

 

    • У своїх взаєминах з дитиною підтримуйте позитивну установку. Хваліть її щоразу, коли вона на це заслужила, помічайте успіхи.
    • Уникайте повторення слів «немає» і «не можна».
    • Розмовляйте стримано, спокійно, м’яко.
    • Дотримуйтесь чіткої структури заняття. Варта наперед повідомляти дітям про види роботи, які будуть наступними.
    • Давайте дитині тільки одне завдання на певний відрізок часу, щоб вона могла його завершити.
    • Завдання повинні бути простими і конкретними («почисти зуби, а тепер одягайся», а не «збирайся до школи».
    • Для підкріплення усних інструкцій використовуйте зорову стимуляцію.
    • Уникайте скупчення людей. Перебування на конкурсах, змаганнях, групових заняттях і т.д. складно переживає дитина; наступає перезбудження, а відтак порушення поведінки.
    • Під час ігор обмежуйте дитину лише одним партнером. Уникайте неспокійних, галасливих друзів (сусідів за столом).
    • На робочому місці дитини (і в кімнаті) має бути якомога менше предметів. Речі повинні бути складені так, щоб не відволікати увагу.
    • Зробіть усе можливе для підвищення самооцінки дитини, адже через дефіцит уваги вона може неправильно розуміти вказівки та іншу інформацію, тому всі навколо безупинно її виправляють.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора