Як краще навчити читати дитину з ПОРА?
Як краще навчити читати дитину з ПОРА?
Дитину краще знайомити не з алфавітним позначенням букви ( наприклад «Же», «Ес», «Ка»), а зі звучанням відповідного звука ( (ж), (с), (к) тощо). Це робиться для того, щоб дитина не почала читати слова з « призвуками», наприклад: « же-у-ка» замість слова ( жук), що призведе до ускладнення розуміння змісту прочитаного. У жодному разі не знайомте дитину з тією буквою, звук на позначення якої вона спотворює або не вимовляє взагалі. Дитині з порушенням звуковимови потрібно більше часу для запам’ятовування графічного зображення букв.
Буде доцільним:
- звернути увагу на положення органів артикуляційного апарату ( язика, губ) під час вимови певного звука та зафіксувати увагу на відповідній графемі ( букві);
- виліпити букву, що вивчається з тіста чи пластиліну, вигнути з тонкого дроту, викласти її з мотузочки, сірників або лічильних паличок. Намалювати її разом з дитиною у вигляді казкового героя, тваринки. пташки або предмета, на які схожа буква;
- упізнати букву на дотик ( дитина із заплющеними очима обмацує об’ємну пластмасову, дерев’яну букву та називає її);
- обвести трафарети букв, що допоможе також і в оволодінні навичками письма.