A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №8 Святошинського району м. Києва

Розвиток графічних навичок у дітей з ПОРА

Розвиток графічних навичок у дітей з ПОРА

  • Роботу починають із найпростіших графічних вправ, які сприяють розвитку дрібної моторики і координації рухів руки, зорового сприймання і уваги;
  • прямі горизонтальні і вертикальні лінії в обмеженому просторі ритмічні коливні рухи, хвилясті лінії в горизонтальному і вертикальному намрямках;
  • обвести малюнок, намалювати, заштрихувати картинку за точками ( штриховка є засобом розвитку узгоджених дій зорового і рухового аналізаторів і укріплення рухового апарату руки, розмальовування малюнків передбачає різні види штрихування, які забезпечують поступовість у розвитку і укріпленні дрібної мускулатури кисті руки, відпрацювання координації рухів);
  • далі завдання ускладнюється: змальовування фігур різної складності, продовження узорів, перемальовування малюнків;
  • проводиться  робота у зошитах у велику клітинку ( так як малювання по клітинках дрібних і точних рухів, а також створює умови для розвитку орієнтування у мікропросторі.  ) ;
  • корисним є використання зорових диктантів. Діти вчаться уважно розглядати малюнки, що їм показують, відтворювати їх по  пам’яті, викладаючи із паличок, а потім замальовувати олівцями;
  • найскладніше – графічні диктанти. Вони потребують сформованості у дитини вміння будувати свою діяльність за словесною інструкцією, самостійно продовжувати виконання поставленого завдання, добре розвиненого просторового орієнтування.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора