A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №8 Святошинського району м. Києва

ММД (мінімальна мозкова дисфункція)

Дата: 15.08.2022 13:02
Кількість переглядів: 560

 

 

Один з важливих показників що у дитини є ряд симптомів ММД (мінімальна мозкова дисфункція), діагноза нема, а дисфункція є, симптоми та виражені сенсо-моторні розлади - присутні. Але неврологічна наука обходить ці дисфункції, даремно.

Досить рефлекс

У новонароджених є захоплюючий рефлекс. Міцно стискає і тримає предмет або палець дорослого. Іноді захват дитини настільки сильний, що дитину можна підняти.

Цей рефлекс поступово інтегрується, в результаті чого руки (пальці, стопи, очі) функціонують і розвиваються для більш просунутих До кінця першого року життя дитини цей рефлекс створює основу для подальшого навчання та моторної координації всього тіла. Спочатку - Рука-Рот, Рука-Бок, Рука-Рука, Рука-Сніга.

Ефекти розвитку:

- захватний рефлекс формує розвиток великої моторної координації - утримання великих предметів, гра з іграшками, волейбол, футбол, теніс. Якісні навички великої моторики - фундаментально впливають на тонку координацію (всі гнози та праксис - пальчиковий, зоровий, оральний Це системні елементи довільного мовлення, поведінки та можливостей академічного навчання.

- координація великої моторики - точність та синхронічність

- ловля, утримання та маніпуляція великими, дрібними, ранньосенсорними предметами (гра з іграшками, кидання м'яча - ранній колір, вигляд, фактура,

Дрібна моторика :

- просторова орієнтація на механічні навички;

- просторова орієнтація для мануальних навичок: вліво-вправо, вгору-вниз, вперед-на

- дослідження середини тіла та оволодіння відповідними навичками:

Порядкування - око - рука, рука - рот, око - стопа тощо. д.

Ефекти від не інтегрованості

- Неправильне тримати олівець або ручку через непровільне згинання пальців, втому пальців, дискінезію - допомога з язиком, стукання по підлозі, робочому столі, уникання

- Дисграфія та/або відмова від участі у дрібних моторичних завданнях, таких як малювання або письмо - дискензія та диспраксія;

- Відсутність мотивації до письма, письмових вправ - це природна відсутність мотивації до того, що не виходить;

- Поганий розвиток мовлення та комунікативних навичок (в тому числі пов'язані з Бабкін Пальмоментал та рефлексами Рук

- Складність у реалізації ідей (Ідеомоторне виконання)

- Відчуття "непотрібності" - це неможливість бути включеним в простір, час і гравітацію, а також використовувати свою пропріоцепцію (компетентно відчувати своє тіло, в тому числі, і дати адаптивну і сенсорну, моторну і вісцеральну відповідь) виконати "просто "функції...

- Відчуття невизначеності або небезпеки (режим тривоги - завжди увімкнений, якщо це так, здатність набувати нового - дорівнює нулю.

- Повторні неефективні шаблони поведінки та мислення - це ефект реверберації. Застряг нервової системи і неможливість (відсутність вхідних сигналів для зміни стану) перемикання.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора