ММД (мінімальна мозкова дисфункція)
Один з важливих показників що у дитини є ряд симптомів ММД (мінімальна мозкова дисфункція), діагноза нема, а дисфункція є, симптоми та виражені сенсо-моторні розлади - присутні. Але неврологічна наука обходить ці дисфункції, даремно.
Досить рефлекс
У новонароджених є захоплюючий рефлекс. Міцно стискає і тримає предмет або палець дорослого. Іноді захват дитини настільки сильний, що дитину можна підняти.
Цей рефлекс поступово інтегрується, в результаті чого руки (пальці, стопи, очі) функціонують і розвиваються для більш просунутих До кінця першого року життя дитини цей рефлекс створює основу для подальшого навчання та моторної координації всього тіла. Спочатку - Рука-Рот, Рука-Бок, Рука-Рука, Рука-Сніга.
Ефекти розвитку:
- захватний рефлекс формує розвиток великої моторної координації - утримання великих предметів, гра з іграшками, волейбол, футбол, теніс. Якісні навички великої моторики - фундаментально впливають на тонку координацію (всі гнози та праксис - пальчиковий, зоровий, оральний Це системні елементи довільного мовлення, поведінки та можливостей академічного навчання.
- координація великої моторики - точність та синхронічність
- ловля, утримання та маніпуляція великими, дрібними, ранньосенсорними предметами (гра з іграшками, кидання м'яча - ранній колір, вигляд, фактура,
Дрібна моторика :
- просторова орієнтація на механічні навички;
- просторова орієнтація для мануальних навичок: вліво-вправо, вгору-вниз, вперед-на
- дослідження середини тіла та оволодіння відповідними навичками:
Порядкування - око - рука, рука - рот, око - стопа тощо. д.
Ефекти від не інтегрованості
- Неправильне тримати олівець або ручку через непровільне згинання пальців, втому пальців, дискінезію - допомога з язиком, стукання по підлозі, робочому столі, уникання
- Дисграфія та/або відмова від участі у дрібних моторичних завданнях, таких як малювання або письмо - дискензія та диспраксія;
- Відсутність мотивації до письма, письмових вправ - це природна відсутність мотивації до того, що не виходить;
- Поганий розвиток мовлення та комунікативних навичок (в тому числі пов'язані з Бабкін Пальмоментал та рефлексами Рук
- Складність у реалізації ідей (Ідеомоторне виконання)
- Відчуття "непотрібності" - це неможливість бути включеним в простір, час і гравітацію, а також використовувати свою пропріоцепцію (компетентно відчувати своє тіло, в тому числі, і дати адаптивну і сенсорну, моторну і вісцеральну відповідь) виконати "просто "функції...
- Відчуття невизначеності або небезпеки (режим тривоги - завжди увімкнений, якщо це так, здатність набувати нового - дорівнює нулю.
- Повторні неефективні шаблони поведінки та мислення - це ефект реверберації. Застряг нервової системи і неможливість (відсутність вхідних сигналів для зміни стану) перемикання.