A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №8 Святошинського району м. Києва

LEGO не просто іграшка, це одна з поширених педагогічних систем.

Дата: 15.04.2022 14:55
Кількість переглядів: 199

Фото без опису

На сьогодні конструктори LEGO активно використовуються для занять з дітьми дошкільного та шкільного віку. Різноманітність цеглинок дозволяє проводити заняття з учнями різного віку та рівня психофізичного розвитку. Використання ЛЕГО-конструкторів у корекційно-розвитковій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами виступає оптимальним засобом формування навичок конструктивно-ігрової та освітньої діяльності.

Діти вчаться математичної грамотності, застосовують на практиці отриманий досвід та знання. З цеглинками LEGO, діти легко навчаться рахувати, вирішувати приклади, ознайомляться з дробами. Все відбувається у веселій ігровій формі. Тому, такий на перший погляд серйозний предмет математика, сприймається зовсім по іншому.

На уроці української мови різнокольорові деталі стануть частинами мови - іменник, прикметник, дієслово, тощо. Також, зробивши позначки, з них можна створювати букви, слова, словосполучення та речення. Під час колективного заняття, об'єднавши цеглинки, можна скласти невеличку розповідь.

Урок природознавства стане цікавішим, якщо за річки, озера, моря будуть відповідати деталі блакитного кольору, а рослини позначимо зеленим, сонце жовтим і т.д. Учні "подорожують", дізнаються про визначні місця, досліджують світ.

Напевне, найбільше можливостей використати LEGО є на уроці мистецтва. Тут можна проявити всю свою фантазію та креативність. Діти розкладають цеглинки на аркушах паперу, обводять їх, домальовують різні детальки і отримують чудові малюнки. Або ж просто складають задану педагогом тваринку з цеглинок. Найцікавіше, що у кожної дитини вийде свій варіант тваринки.

І не потрібно забувати про фізичну активність. З LEGO фізкультхвилинка стане цікавішою та оригінальнішою. У дітей покращиться настрій та самопочуття.

Синій колір – покрутись,

Жовтий – навколо себе озирнись.

Червоний – покажи всім літачок,

Зелений – другу дай «кулачок».

Голубий – дістань до пальців ніг,

Оранжевий – покажи щирий сміх.

Крім того, конструктор LEGO є помічником у роботі корекційних педагогів, вчителів логопедів, психологів. Цільова аудиторія для таких занять це діти з тривожними розладами, гіперактивністю, з труднощами в налагодженні комунікації, з аутизмом.

Основні сфери розвитку дитини

Соціальний розвиток

Діти навчаються співпрацювати в команді, домовлятись, спілкуватись, разом вирішувати поставлені завдання, допомагати один одному, підтримувати.

Креативність

Висловлення та генерування творчих ідей, проведення експериментів, втілення їх у життя. Дитина фантазує, будує стратегії, знаходить ідеї та підходи для вирішення конкретних завдань.

Когнітивний розвиток

Розвиток всіх видів розумових процесів, таких як пам’ять, логічне мислення, увага, уява, формування понять.

Емоційний розвиток

Спрямований на уміння контролювати власні емоції, перемагати та програвати, ставити та досягати власної цілі, відстоювати свою думку. Граючись, дитина почувається радісно та комфортно.

Сенсорно моторний розвиток

Розвиток дрібної моторики прямим чином відповідає за розвиток мовлення та сприяє правильному формуванню когнітивних процесів психіки, розвивається координація рухів, сила, спритність.

Отже, LEGO вже давно не просто іграшка, це одна з поширених педагогічних систем.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора