Хто вони, діти з особливими освітніми потребами?
Діти з особливими освітніми потребами можуть мати різні характеристики залежно від своїх індивідуальних потреб. Однак, ось деякі загальні ознаки, які можуть свідчити про те, що дитина потребує додаткової підтримки та уваги:
1. Затримка розвитку: дитина може не відповідати загальним стандартам розвитку для свого віку, наприклад, не говорити до двох років, не ходити до трьох років і т.д.
2. Проблеми з мовленням: дитина може мати проблеми з розумінням та використанням мовлення, включаючи вимову, граматику та розуміння мови.
3. Проблеми із зором або слухом: дитина може мати проблеми із зором або слухом, що може перешкоджати здійсненню комунікації та навчанню.
4. Проблеми зі сприйняттям та увагою: дитина може мати проблеми зі сприйняттям та увагою, що може призводити до труднощів у навчанні та поведінці.
5. Аутизм: дитина може мати аутизм, що проявляється в проблемах із соціальною взаємодією та сприйняттям світу навколо себе.
6. Затримка психомоторного розвитку: дитина може мати проблеми з моторикою, що може проявлятися в труднощах з координацією рухів або затримкою в розвитку моторних навичок.
7. Дислексія: дитина може мати проблеми з читанням та розумінням письмового тексту, що може призводити до труднощів у навчанні.
Важливо розуміти, що кожна дитина унікальна, і діагноз не завжди може бути очевидним. Якщо Ви спостерігаєте будь-які ознаки, то варто провести комплексну оцінку дитини спеціалістами інклюзивно-ресурсного центру.