A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №8 Святошинського району м. Києва

Робота асистента вчителя в умовах дистанціного навчання дітей

Асистент вчителя:

  • Організовує спільно з учителем/ями освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання;
  • Забезпечує комунікацію закладу освіти та батьків (інших законних представників дитини) з метою організації навчання учнів з особливими освітніми потребами;
  • Координує дистанційне навчання з батьками (іншими законними представниками) дитини, у тому числі завчасно попереджає про зміни розкладу, необхідні навчально-дидактичні матеріали тощо;
  • Здійснює підготовку матеріалів для учнів з особливими освітніми потребами. та адаптацію їх до використання в умовах дистанційного навчання;
  • Асистент вчителя обробляє завдання, які отримують учні з типовим розвитком, спрощує їх  та якщо потрібно готує додаткові завдання до уроку, і передає їх дітям з ООП .
  • За потреби, асистенти додатково пояснюють завдання дитині. Також розповідають батькам, як пояснити дитині певний навчальний матеріал. Роз’яснюють інформацію щодо використання та підготовки дидактичних матеріалів потрібних для дітей з ООП під час дистанційного уроку .
  • Розробляють  педагогічні поради та пам’ятки для батьків, підбирають навчальні відео файли.
  • Забезпечує індивідуалізацію технологій дистанційного навчання з урахуванням особливих освітніх потреб, у тому числі обирає відповідні інструменти, консультує батьків щодо технічних особливостей їх використання з учнями з особливими освітніми потребами;
  • Асистент  асистує вчителю під час проведення дистанційних занять, допомагає вчителю під час поділу учнів на пари і групи в ZOOM-конференціях, може приєднуватись до будь-якої пари/групи в будь-який момент, допомагати та виправляти помилки, слідкувати за підняттям рук учнів,щоб допомогти вчителеві викладати урок через відеозв’язок асистент може зі свого комп’ютера вмикати та вимикати мікрофони, аби ту людину, яка веде урок або відповідає на запитання, було чутно,  може включати презентації та відео, писати на дошці спостерігати, що роблять учні, може проаналізувати заняття та розповісти про це вчителеві. Також може спілкуватися паралельно в чаті з батьками.
  • Надає учню та його батькам рекомендації щодо дотримання норм при користуванні комп’ютерною технікою, забезпечує інформацією батьків дитини з ООП про організацію робочого місця дитини, наявність достатнього освітлення, на столі не має бути відволікаючих зайвих предметів що не стосуються уроку та знижують концентрацію уваги на завданні. Сформувати мотивацію до навчання  завдяки похвалі чи надання дитині улюбленого  виду діяльності. Позначити початок та кінець уроку словами чи дзвоником щоб організувати режим дистанційної роботи.
  • Асистент займається упорядкуванням портфоліо учнів з ооп для відстеження динаміки розвитку та досягнень дитини протягом року.
  • Асистент вчителя виконує важливу функцію – ведення щоденника спостережень за дитиною з ооп з метою вивчення її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів; та оцінки рівня досягнення цілей зазначених в ІПР. Завдяки чому можна відстежити що потрібно змінити, продовжити, спростити чи включити до ІПР .

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора